ingeting är som det ska, likadant från dag till dag.

fett fin webcamra bild! ;PpPpPpPpP
sitter här och längtar ihjäl mig vill bara att klockan ska gå mycket fortare så jag får träffa emelie, saknar henne så jävla mycket! ska verkligen ge henne en bamse stor kram när jg träffar henne, guuud vill bara träffa henne nu!!
jag vet inte vad jag ska göra, tror jag går sönder. men måste packa min väska först osv och sen även lägg fram sakerna jag ska ha till matchen imorgon! Nae gud vill träffa henne nu.... men har ett problem, jag har ingeting att ta på mig. det enda jag vet är att jag ska ha en svart kofta eller något eftersom mammsen ska ha min skinnjacka när hon går ut ikväll. guuud vad ska jag ha på mig? fast det är ju ändå ingen stor grej, inte sugen på att han på mig något. jag går naken ist, fuck kläder?! pusshej så längee! <3
kontakt: [email protected]

Kommentarer

kommentera här sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0