öppna din dörr


pluggar fysik och då kan man se ut sådär eftersom jag även glömt min anteckningar, häftet och vad jag skulle plugga på, allt detta glömde jag i skolan. vet inte vad jag ska plugga på, det bara sjunger omprov om mig! kan någon skjuta mig? men jag gör mitt bästa föfan iaf. men näst sista fysik lektionen på hela 8:an, hur niceeee? sen kör vi på träslöjd och biologi, ganska nice. för biologi är ju ganska lätt,? jaja ni fattar, det kommer bli softa dagar!
mår även mycket bättre nu, ångesten har släppt. jag ,år just nu prima, visst finns lite ångest kvar. kommer även finnas det ett tag, jag ska bättra mig i forsättningen!
kontakt: [email protected]

Kommentarer

kommentera här sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0