jag har himlen runt hörnet.

hej bloggen, dagen har vart helt okej, ganska jobbig imellan åt. för plötsligt är jag jätte glad, men sen slår det om och jag känner att jag bara vill gråta. men först idag så var jag hos läkaren osv, sen så blev det skola och det var ganska chill för vi hade lagdag, och då blev det film och fika typ. efter skolan följde jag med elin hem och vi plugga typ sönder! för jag har ju prov imorgon i svenska, så jag borde plugga nu. men jag orkar inte jag är så jävla depp.
asså jag känner mig cp, inte känt mig såhär på typ 1år eller något. men jag vet ju hur bra jag har det?! men ändå rasar allting, jag orkar inte stå upp. jag vet att jag inte visar, jag orkar inte visa. jag vill verkligen vara glad inombords, men det gör verkligen ont och jag känner hur jag vill gråta. men nyss var jag ju glad?! jag förstår inte vad som händer. vill bara typ vara osynlig eller nått? guuuuuuuuuuud, vad är det med mig?
kontakt: [email protected]

Kommentarer
Postat av: julia

hoppas du mår bättre snart. man har sina perioder ibland och då känns allt skit. jag vet hur det är! stackare! hoppas att provet går bra iaf så du har nått att glädjas åt. men tänk på att ta hand om dig själv. för vad spelar studier för roll när man inte mår bra? kram!

2011-03-09 @ 07:30:06
URL: http://jamp.blogg.se/

kommentera här sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0