du vet vad jag pratar om

har pluggat klart, känns som det kommer gå kanon imorgon på provet. även ringt min vän emelie och har fått pratat ut, behövdes verkligen. för det är inte lätt när det är svårt! elin ringde även förut och vi bestämde att det blir stan imorgon, behöver dock köpa nytt navelsmycke, sen ska jag bara vara ett gott sälskap! Blir även att träffa emelie en stund eller något då, och ska även träffa pappa för han ska ge mig en sak osv :) , men nu ska jag se bb och sen tigga mina pengar av mamii! godnatt <3
- du förstår verkligen inte, du förstår verkligen inte hur jag mår. du förstår inte hur svårt jag har att sova. du förstår ingeting.
kontakt: [email protected]

Kommentarer

kommentera här sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0