det har gått för långt

jag hoppas folk förstår nu vad jag menar.
jag ska börja såhär, det som hände har verkligen tagit på min krafter något enormt mycket. men jag förstår om det är svårt för er andra att förstå! men det som hände kan jag ju inte ändra på och därför får jag leva med det. för det som är gjort är gjort och jag kan ju inte ändra på det i efterhand, även om jag skulle vilja. jag har verkligen problem med mig själv efter det, låter helt vridet men så är det. jag kan ju inte påstå att det blir bättre när folk kommer fram till mig och säger en massa, eller skriver. vill bara brista i gråt då. visa kanska lite respekt.
-tack till er andra som stöttar, ni är värda guuuld! <3
kontakt: [email protected]

Kommentarer
Postat av: julia

sv:

ja usch det är hårt. och är man stark för länge så brister det efter ett tag, och då känns det värre än någonsin! får man fråga vad det är som hänt? eller är det personligt? stor kram!

2011-03-09 @ 21:54:48
URL: http://jamp.blogg.se/

kommentera här sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0