can i be the one

blev att vara hemma idag med, ont i huvudet, vill spy och vill bara sova. precis. så nu har jag nästan pluggat färdigt, så jag går ut och lägger mig i solen, med grymt bra musik. imorgon ska jag tvinga iväg mig till skolan, annars blir det inget stan med mammsen. imorgon måste jag verkligen köpa nya jeans och sen ska jag klippa mig. på fredag ska jag även färga håret, ska jag köra i samma färg eller kommer jag byta? vad tror ni? ni får gott vänta med svaret, så får ni se på fredag gullisar!
kontakt: [email protected]

Kommentarer
Postat av: julia

sv:

okej :) känns som man behöver ett stort halsband nu till våren ;)

2011-03-22 @ 15:55:26
URL: http://jamp.blogg.se/

kommentera här sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0