yxbacken!

felicia:emelie jag åker bakom dig ifall du skulle ramla, så kan jag hjälpa dig.
emelie:nej åk före du, jag kommer efter.jag kör före och vänder mig om och bara ser hur emelie ramlar och tappar 1 skida och stavarna. emelie ligger där och försöker ta stavarna, då kommer ett snyggt snowboards gäng och hjälper henne att få skidan och stavarna. sedan ska emelie sätta på sig skidan igen (bland snowboardgänget) och så ramlar hon bakåt och tappar den 2 skidan. Sen kommer hon upp helt snöig i hela ansiktet och - FELICIA HJÄLP. Jag står och as garvar. Sen så säger en kille i snowboardsgänget - eh det kanske blir lättare om du ställer skidan rakt och lite uppåt. Emelie - ehh jahaa?
idag har det vart en underbar dag i yxbacken, helt slut. men när jag kom hem skottade jag snö, jag har hört att det är bra träning så varför inte liksom. men nu blire bara en myys kväll framför tv, med lite läsk och godis. Men inte för mycket godis, för jag håller ju på och bantar. och det går framåt ska jag säga er, forsätter jag såhär kommer jag verkligen våga gå i bikini i sommar! :)




roligaste idag:
felicia: emelie jag åker bakom dig ifall du skulle ramla, så kan jag hjälpa dig.
emelie: nej åk före du, jag kommer efter.
jag kör före och vänder mig om och bara ser hur emelie ramlar och tappar 1 skida och stavarna. emelie ligger där och försöker ta stavarna, då kommer ett snyggt snowboards gäng och hjälper henne att få skidan och stavarna. sedan ska emelie sätta på sig skidan igen (bland snowboardgänget) och så ramlar hon bakåt och tappar den 2 skidan. Sen kommer hon upp helt snöig i hela ansiktet och - FELICIA HJÄLP. Jag står och as garvar. Sen så säger en kille i snowboardsgänget - eh det kanske blir lättare om du ställer skidan rakt och lite uppåt. Emelie - ehh jahaa?  HAHAHAHA!
kontakt: [email protected]

Kommentarer

kommentera här sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0