we are young forever!

hejhej! skulle ju har dragit till emelie idag men så blev det ju inte, för jag hade inte pengar till buss osv.
men sen ringde amanda mig och frågade om jag ville åka med henne och hennes familj till yxbacken och det ville jag ju givetvis :) så jag har vart i yxbacken från halv 2 till 5, vi åkte precis hela tiden, stanna typ inte en enda gång!
så när jag kom hem tog jag mig en lång härlig dusch och sedan åt jag och la mig och sov 1timme.
nu sitter jag här och känner hu trött jag är i kroppen, men jag förstår inte varför eftersom jag brukar åka hela dagar.
hihi men så kan det va, men nu får jag väl hämta nya krafter och tagga till yxbacken imorgon med emelie!
det känns grymt att få äntligen åka med henne, hihi :)
nu ska jag bara tar det lugnt och kanske packa till imorgon!
puss <3
kontakt: [email protected]

Kommentarer
Postat av: sebbe

varför är du inte redo/vill inte satsa på ett seriöst förhållande?

är det för du inte har släppt fredde? :)

2011-01-05 @ 20:47:15

kommentera här sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0