sovit gott? nae.

tjo! hade talang igår med klassen och b-klassen. gick väl skapligt bra får man väl säga. men förjävligt stressigt!
efter talang så gick jag, emma, ebba och elin till råsslahallen och där var det massa typ. aja fick en mjukboll ihuvudet och fick ondare i huvudet! så har sovit skit dåligt i natt, hela huvudet har bara dunkat sönder.
men vid 5tiden ringde det en lite pöööjk sådär random. men men vaknde vid tolv tiden och grät så ett as för jag hade så jävla ont huvudet. men ha tagit mig en iskall dusch nu och ätit, så det har blivit lite bättre!
ska väl fix mig snart, fixa ordning rummet,  sen vid 5 tiden kommer brudarna och vi kör på chillkväll! ;)

puss F <3
kontakt: [email protected]

Kommentarer

kommentera här sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0