jag skrattar idag.

känner att jag måste kanske krypa ner i sängs, för nu känner jag bara suget efter shopping dagen imorgon.
det känns väldigt väldigt behövligt. mamma och jag ska även kolla efter ny garderob till mig, så om vi hittar ngn ny så lär jag ju göra en stor rensning bland min kläder och kasta en hel del. för nu känner jag verkligen ut med det gamla och in med det nya! det känns behövligt, just nu ska jag lämna det som hände 2010 och bara blick framåt.
men imorgon kanske jag hittar ngra fynd även om jag är ute väldigt väldigt sent, för jag har liksom inte orkat fören nu. jag har haft välidigt mycket annat att tänka på osv. så imorgon ska det blir riktigt skönt med en shopping runda.
funderar på om jag ska fixa naglarna imorgon med, ja vi får se hur det blir! men lite nya kläder ska jag iaf få med mig hem kan jag lova er, ska väl tjata lite på mamsen med att hon kanske kan köpa ngt åt mig :)
även om hon kanske är på bästa humöret på mig nu, men som sakt: jag älskar min mamma och hon älskar mig, så vi kan ibland ha svårt att vara sura på varandra! :)

puss <3
kontakt: [email protected]

Kommentarer
Postat av: emelie

jag kan ta dina gamla kläder ! du har fan as snygg jag kan få dom så behöver du inte slänga dom !:D:D<3

2011-01-04 @ 00:08:28
URL: http://emeeliiehubner.blogg.se/

kommentera här sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0