i'm late

hej killar och tjejer!
gårdagen började med att jag åkte in till linköping och typ gjorde ingeting där, mamma kollade på ny bil osv. men sen ringde emelie och bad mig komma till henne. åkte till henne och vi såg på hästen matchen och senare hem till henne och bakade pizza. var helt slut sen så jag somnade när emelie satt vi datan. men vaknade senare och då kollade vi på massa roliga youtube klipp!
men idag vaknade vi typ vid halv 1, jag spelade lite super mario och senare åkte jag hem. nu ska jag gå ut med vovven och sen plugga. känner inte för skola imorgon ska jag säga er, jag kommer inte komma upp ur sängen känner jag...
puss F<3






kontakt: [email protected]

Kommentarer

kommentera här sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0