heeeyy

blev stan med mamma idag, hittade dock inte så mycket. men jag fick lite med mig hem iaf :)
mamma och jag var i stan ganska så länge, så när jag kom hem startade jag upp våran nya hem telefon och grejer. nyss pratade jag med emelie i telefon, ska träffa skitungen imorgon. jag har funderat på en sak, och det är hur fan jag ska få med emelie till yxbacken nån dag :o jag funderar vidare på det, för det känns som jag aldrig kommer lyckas. men man får ju iaf hoppas att hon följer med mig nån dag. för det  skulle vara grimt! anyway nu har väl jag inte så mycket mera att säga :)
  • ett par innomhusskor
  • brunkräm
som sakt inte mycket men lite, :)
puss <3
kontakt: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Anonym

skit fina saker stumpan !<3

2011-01-04 @ 23:31:20
URL: http://emeeliiehubner.blogg.se/

kommentera här sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0