ge mig en ork,

ingen ork kvar, jag har verkligen ingen ork. jag orkar ingeting, känns som det är fel på mig. hallå kan nån hjälpa mig så jag får lite energi? bara lite, känner att jag behöver plugga. men jag orkaar inte! helt hyper i skolan, men så fort jag kommer hem så dör hela kroppen. jag förstår inte. kan nån solstråle lysa upp det lite eller? Skönt med fredag imorgon, en chill dag. har musik och sen hemkunskap sen äre slut!
ae men nu ska jag laga mat, sen försöka plugga. jag vet inte ens om jag orkar laga mat. nej du måste skärpa dig felicia. men jag orkar inte, skulle kunna sova när som helst?!! varför är jag så trött :(

puss F <3



kontakt: [email protected]

Kommentarer

kommentera här sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0