dance dance dance!

hej alla bloggläsare!
jag vaknade kl 8 imorse och då blev det att fia mig och senare åka ner till gårn.
från gårn skulle jag senare åka vidare till yxbacken.
jag vet sen inte direkt vad jag ska skriva om för att alla fattar ju vad man gör i yxabacken och själv klart åker man ju skidor. men jag kom ju på att jag kan berätta lite pinsamma och roliga saker som hände i backen!
haha en grej var skit pinsam, jag åkte lift med en kille som heter simon. sen när vi skulle kliva av liften så började han "preja"  ut mig för att jävlas. och självklart fastnar jag i liften och kör rakt in i en snöhög, precis där alla släpper liften. jo så för mig var det ju bara att försöka komma upp och akta mig för att få en lift i huvudet! sen stod alla andra där och skratta, det ska jag säga er var skjut pinsamt :o anyway sen tror jag inte det hände så mycket annat mer än att jag skrek som en gris ibland i liften, för jag hatar att åka lift med folk som ska hålla på i liften :), hihi jag vet jag är lite rädd utav mig även om jag har kört ett tag. men sen har jag ägnat min kväll åt att fixa emelies blogg, jag tyckte den blev jätte bra och som tur är tycker hon med det :). men nu ska jag väl inte göra så mycket mera, ska väl gå och sova snart och sen upp tidigt imorgon med för jag ska in till stan med mamma och min bror. ska även då kolla på moppehjälm, för det är inte så många dagar kvar (y)

puss&kram <3


kontakt: [email protected]

Kommentarer

kommentera här sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0