01.26

jag ska väl ta och gå och lägga mig i sängs nu. känner att jag måste vända på dygnet! för det är inte långt kvar till skolan börjar igen... men imorgon kommer emelie och hon sa att hon skulle komma vid 12 nån gång, jag hoppas verkligen hon drev :o. jag får väl messa sötnosen nu rå och fråga, annars kommer jag aldrig orka gå upp imorgon. vet inte riktigt vad hon och jag ska hitta på, men det är ju fredag imorgon så någonting borde det ju finnas att göra. på dagen kanske vi drar en skridskor tur nere vid lekparken, vem vet? Eller så hade vi funderat på om vi bara skulle ta det lilla lugna, men så har vi sakt många gånger men vi lyckas aldrig. hon kanske sover här imorgon, vem vet? om jag orkar osv, för den tjejen är inte att leka med. hon brukar bitas!
nae nu har ni hör för mycket av det roliga, men ni kommer antagligen få veta mera imorgon. när hon kommer hit. fast nu kom jag ju på att emelie kommer inte sova här imorgon, för hon ska ju till sin boyfriend på lördag. så hon kommer förmodligen inte sova här :). hihihi!
guud vad onödigt inlägg detta var, men jag är grymt trött och blir lite borta då.
men nu säger vi såhär: GODNATT ! <3
kontakt: [email protected]

Kommentarer

kommentera här sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0