man ska aldrig oroa sig i onödan.

har verkligen ingen lust att blogga, men jag gör det för eran skull. andledningen till att jag inte orkar är för att just nu sitter jag och fryser, snorar och ont ihuvudet! Men jag har en posetivsak och det är att det gick verkligen skit bra idag på upp-köringen, stolt är jag över mig själv! har knappt sovit ngt för jag har varit så nervös, men det gick ju skit bra! Men jag vet inte riktgit när jag får skriva provet, jag hoppas på imorgon. (: slutade även vid halv 11 idag och har studiedag imorgon, så jävla skönt! juste det glömde nästa berätta, att jag köpte även en ny hjälm idag. bilder kommer upp senare :)
/ Felicia


kontakt: [email protected]

Kommentarer

kommentera här sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0