varför kan man inte få allt man önskar?

känns som jag inte vet längre, fast ändå vet jag. men jag vet inte vad jag ska tro.
det är svårare än vad jag trodde, fast det är klart att fånga någons hjärta är ju inte så enkelt.
men om jag bara hade självförtroendet kanske det skulle vara lättare?
det skulle vara som en dröm att få rör vi dina läppar, jag önskar att mina drömmar var verklighet.
jag är rädd för att göra bort mig inför dig, jag är rädd för att du ska få veta att jag vill ha dig.
men ändå vill jag berätta det för dig. det blir bara svårare och svårare.
jag vill ha dig och ingen annan. men jag vet inte hur man gör för att få dig?
kanske bäst att inte ens träffa dig mer, kanske bäst att låtsas som om jag inte känner dig mer.
men det bästa av allt skulle vara att få dig vid min sida.



kontakt: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Anonym

alla vet nog vem det är till!

men varför nekar du när alla säger att ni skulle passa bra tillsammans? varför säger du då nej när alla säger att du gillar han? och varför trycker du inte upp han mot en vägg och strular med han? haha lycka till att fånga han ;)

2010-11-13 @ 15:09:06
Postat av: Anonym

Vem är han?

2010-11-13 @ 23:02:18

kommentera här sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0