stanna här, när jag ber dig!

jag oh jonte ska göra en affisch för vi ska ha talangjakt på vår skola, så vi tjänar pengar till klasskassan. vi får verklige se hur den kommer se ut, haha! jag lovar er att jag kommer lägg upp den här!
emelie hubner kom till krokek idag, kulkul! fast vo gjorde inget speccielt, men man måste ha tråkigt för att veta när man har kul!
jag vet inte vad jag ska skriva, jag ska försöka jobba mer på det :)
just det, jag har även tvättat min svea väska, nu är den lite finare iaf. hoppas den hinner bli torr tills imorgon, men jag ska inte hoppas för mycket :) , men nu är den mycket vitare än vad den var förut :)
puss<3
kontakt: [email protected]

Kommentarer

kommentera här sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0