I'm going crazy

hejhej. mötte emelie på spårvagnen, vi åkte till eneby. emelie och jag gick till en pizzeria där emelie beställde en pizza. när emelie var klar gick vi till moppe kursen. när vi kom dit fick vi veta att det bara är emelie och jag på kursen, haha! fick även veta att emelie inte kunde vara med när vi ska köra inhägnat så då får jag köra själv,läskigt!
menmen, då får jag ju mer hjälp kanske eller nåt. men sen efter två timmar var kursen slut och så tog spårvagnen till resecentrum. nere på resecentrum satt det ett par grabbar, och vi hade sällskap med dem på bussen.
sen när jag kliver av bussen spö regnar det och jag var tvungen att gå hem...  när jag kom hem la jag mig på sängen och somna. men nu är jag vaken :)


Jag känner en känsla jag aldrig tidigare känt. Genom att se dig har du ett ljus inom mig tänt. En låga som brinner, låt den aldrig brinna ut. jag vill att du ska bli min , ska aldrig behandla dig kallt. jag vill ha dig här nu.
Skulle klättra över berg för dig, fast vägen är brant. Gå tusen mil för att vara med dig, för du är den enda på jorden som förstår sig på mig. Aldrig känt samma känsla, vill du svara det jag känner. för nu vet jag helt säkert att det är för dig mitt hjärta bränner.Varje gång jag ser dig smälter jag.Ta den tiden du behöver för att jag går ingenstans.



kontakt: [email protected]

Kommentarer

kommentera här sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0