how should I know?

förlåt för dålig uppdatering. men jag har gjort så mycket under mina underbara lediga dagar :)
Emelie har sovit här i 2nätter osv.

men jag kan skriva lite om igår dagen.
jag var med coffa,tobbe, håkan och adde.
svin kallt vare ute och då bestämde vi oss för att åka till coffas pappa.
som typ bor ute i skogen.
menmen, när vi skulle åka hem, så kör adde på en sten.
så det blir punka och fälgslag. duktigt!
så vi fick typ ringa och fråga massa om dem hade ett nytt däck.
som tur var hade iaf håkans mamma och pappa det (y).
sen när jag hade kommit hem, kunde jag inte sova.
för jag drömde mardrömmar.. :(
kände att jag skrev helt ccp men det får duga, jag orkar inte skriva allt som hände igår :)
men jag skrev det mest roligaste, hihi!
kontakt: [email protected]

Kommentarer

kommentera här sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0