han har ett leende av guld.

tjhuu!
vaknade imorse när mamma väckte mig, för vi skulle till massören. jag hade helt glömt bort det, så jag fick skynda mig. men men jag åkte och massera mig och jag tror vi har hittat felet nu. så hon typ sa att jag måste gå till en grej och kolla min fötter osv. men ska dit igen nästa vecka.
nu ska jag städa lite halvt i mitt rum och sen ska jag plugga lite lätt.
vid 7 kommer min kusin och ska sova hos mig. jag är en snäll kusin. men jag tycker det är kul att umgås med mina kusiner, för jag gillar att ha bra relation till mina kusiner och sen har jag nästan alltid varit ensam tjej. men sen dem senaste 7åren när mammas sida har fått barn ha det bara kommit tjejor :) , aja ska väl börja städa nu...
puss.
kontakt: [email protected]

Kommentarer

kommentera här sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0