galet trött.

hej alla bloggläsare!

jag vet inte vad som är med mig, men jag är så jävla trött. nej det är inte att det är mörkt och kyligt ute, för jag tycker bara om det. jag gillar att vara ute då, så länge jag inte fryser. men just nu känner jag mig rätt så arg på mig själv för just nu skjuter jag bara upp saker och ting. jag har försökt att sluta med det, men jag sen tänker jag "nae jag gör det imorgon ist". jag får verkligen damp. borde plugga spanska och bild, men jag känner att jag inte orkar.
fast nu gör jag verkligen inte det för jag är verkligen för trött! Hela dagen har jag vart trött, så jag har bra tramsat mig. Men jag är hemskt glad över att jag inte går i nian i år, för då hade jag verkligen inte orkat.
Nae men jag ska försöka komma på något som får mig pigg.
Men jag fixar allt jag vet det!

Jag tror verkligen inte på att energidryck hjälper, annars hade jag druckit det hela tiden!
kontakt: [email protected]

Kommentarer

kommentera här sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0